11.12.11

Citat från idag.

"Du är inte världens snyggaste, men du är snäll. "

3 kommentarer:

  1. Vet du var den fantastiska Stella tagit vägen, dansar hon någon annanstans eller dansar hon inte alls sedan i somras (hon var ju på Wandas i Gbg ett tag men har inte synts till där heller)...ni andra är också fantastiska men jag börjar få en särskild Stella abstinens...

    SvaraRadera
  2. En härlig kväll i lördags. Men jag glömde fråga vad du heter. Jag glömde det. Du vackra kvinna med rastafltor, när är du på Maxim igen? Och framför allt vem är du?
    Puss från en hemlighetsfull beundrare.

    SvaraRadera
  3. Jag vet! Man får Stella abstinens!
    Det är tyvärr något man leva med, men det är det värt bara för att man har fått njuta av henne sällskap en enda gång!
    Vi får helt enkelt hålla tummarna att hon dyker upp igen!

    Gulle du anonym! Det var ju lilla jag!
    Men varför hemlighetsfull?

    XOXO Dixi.

    SvaraRadera