24.5.11

Inlägg 2, dag två...

Jepp, tisdag... En mycket intressant dag med intressanta samtal. Alltid roligt att träffa nya människor som man kan prata med som om man känt varandra i flera år!!! Så om du läser detta, vilken tur att du valde just denna dag av alla dagar att återvända till porren och syndens näste... "blink, blink..."


Och även gamla vänner som fortfarande står ut med mig, även om jag känner mig som en del av inventarierna ibland. Fast det mesta i möbelväg har jag visserligen varit med och burit in så de är ju inte särskilt gamla...


Hahaha.... vill man återuppleva sina minnen från förr kan man ju gå in på christianrhen.com och kolla in heltäckningsmattor och vårdboendemöbler. 


Det var tider det, fylla, porr, vilda strippor, intriger utan dess like men mycket MYCKET roligt! Tyvärr har ju många av dessa fantastiskt exotiska dansare avslutat sin strippkarriär och är mycket saknade, men kommer aldrig bli glömda. Man kan ju gå in på Sveriges största strippförmedling och kolla in gamla (och nya) bilder från porrmässorna och få syn på en del bekanta ansikten! 
Eller så går man in och kollar bara för det är kul att se hur modet har förändrats i strippbranschen de senaste tio åren! 


Nix, nu ska jag hoppa ur mina älskade lackstövlar och åka hem till skogen igen!


Så sweet dreams alla...


XOXO Vegas  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar