26.5.11

Stan i all ära...

Men när jag åkte hem i morse, det hade ljusnat, solen var precis på att komma upp. Lite morgon dimma låg och flöt över marken, och man såg rådjur stå och äta av det daggvåta gräset.
Det var en sådan trollsk stämning över det hela att jag hade inte blivit ett dugg förvånad om jag hade sett älvor dansa över ängarna eller näcken på väg mot sin favoritplats vid älvkanten...

"Harmoni i kropp och själ!"

Back to buissnes, så det är så här att Vixen kommer inte alls att dyka upp i veckan. Men hennes plats kommer fyllas av den som kallas Janna2, om någon undrat varför det står Janna ibland och Janna2 andra gånger.
Det är helt enkelt två helt olika tjejer. Både till kropp och sinne.

Sånt är det tyvärr ibland, har alltid varit kommer alltid att vara. Det märks inte lika mycket på de stora klubbarna som Wandas, Chat Noir, och Maxim GBG. Eftersom det är så många tjejer där per kväll.
Men vi är ju "bara" fyra. (dvs.en ökning på 100% mot hur det var för några år sen!) Och det är inte helt lätt att få strippor att åka till Karlstad med såå kort varsel.

Så allt som man ser i kalendern är inte skrivet i sten utan det finns en viss risk för att det förändras med kort varsel. Tyvärr... Vill man vara helt säker på vilka som är där så kan man alltid ringa och fråga, efter kl 17.
Numret är 054-21 65 21.

Nu ska jag gå och lägga i lite med ved i spisen, min nya favoritsysselsättning!

Så in i bilen, hoppa på cykeln, trampa igång flakmopeden, eller beställ en taxi och hälsa på de lättklädda härliga tjejer som sitter där och väntar på att få underhålla er med sina erotiska danser och intressanta samtal.

Jag vet att jag sagt det förr, men det tål allt en upprepning:
SUPPORT YOUR LOCAL STRIPCLUB!

XOXO Vegas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar