27.7.11

Mitt i natten som vanligt!

Sitter på golvet och eldar i spisen och käkar en kall Mac Feast... Heter den så? Jävla Mc Donalds som glömde ge mig ett plusmeny glas! Morr... Inte för jag är så intresserad av att ha det i min ägo, men principen!

Igår hittade jag en blogg som jag allvarligt funderar på att länka. Hon var såååå ARG på STRIPPOR!
Kontentan av inlägget var att VEM FAN TRODDE VI ATT VI VAR!?! Och att under allt spackel, horiga kläder och höga klackar så var vi nog helt vanliga tjejer, med problem och issues som alla andra!
Det är vi ju också! Förutom att vi är nog inte lika bittra, avundsjuka och missunnsamma (oj vad det ordet såg märkligt ut!) som många andra. En hög rätt så glada skitar helt enkelt!
Ja, nog om detta, man kan ju inte vara älskad av alla.

Mycket mysig kväll i källar'n idag må jag säga! Trevliga gäster, testade en ny privatlåt som fungerade ypperligt. Alltid roligt med bra musik som man blir glad av som den här! http://youtu.be/TUT46ZR5CC8

Och det har dykt upp en NY STRIPPA på klubben! Ung, blond, snygg, med en ljuvlig dialekt och en rumpa som man bara vill bita i! Kandy! Så för er som inte var där... na na nanana!
 Hm, var det något mer? Det var det säkert, men inget som jag kommer på nu.
Roligt att barfota och string vann omröstningen om bästa strippoutfit! Var det bara fotfetischister som röstade tro?

Nu ska jag hoppa i sängen och smida planer för renovering av ett privatroom! Sweet! Så kommer någon i morgon så kanske jag står där med en målarpensel i handen.

Natti natti...
Dixi Sparxx*

2 kommentarer:

  1. Hej Dixi.
    Jag komme rpå måndag. Är du där då? ....
    I'm supporting my local stripclub!
    Puss, Douglas.

    SvaraRadera
  2. Hello Douglas!
    Jag var där en sväng, men hälsade bara på och lämnade skivor till Bella.
    Men jag tror nog att du blev väl omhändertagen om du hittade dit!
    Det kommer väl fler gånger hoppas jag!
    Love Dixi*

    SvaraRadera