11.8.11

Kalendern är uppdaterad!

Oj vad jag känner mig duktig nu! Men jag vill åka på SEEEEMEEESTEEEER! Men har inte hittat någon resa än! Ska hitta någon fiffig häxa som kan lägga en förbannelse på Tre, så de får lika mycket huvudvärk som jag har haft på grund av dem de senaste tre dagarna!

Fick ett sms av Lilly förut, det stod: "Det är så mysigt här! Puss puss." Jag hoppas ni har varit där och hälsat henne välkommen till Karlstad!?

Nu ska jag äta chips och titta på True Blood! Oh my goood, vilka sexscener det är i den serien! Tjejporr.....
Over and out,

Love Dixi Sparxx*

1 kommentar:

  1. du kanske skulle ha blivit med mej till italien är där o jobbar åkt alldeles själv åkte förbi rimini idag på väg upp till nästa jobb i milano bra ide eller häls mb cenneth hagfors

    SvaraRadera