20.10.11

Ja, ja, ja...

Gnäll på du Anonym om du mår bättre av det! Tänker att jag ska skriva något flera gånger per dag, men så kommer livet i vägen tyvärr.
Plus att jag är ju så sällan där, så jag har varken skvaller eller information att bidra med tyvärr.

Om du vill prata om detta kan du boka tid på fredag, kommer finnas på plats från ca 21.00.


Men eftersom jag är en problemlösare av rang och vill lösa detta med en dåligt uppdaterad blogg, (för er som inte vågar gå dit och titta själv, utan hellre sitter tryggt hemma framför datorn.) Har jag iallafall kommit på värsta bästa grejen!

Så snart kommer alla tjejer ha möjlighet att skriva små fyndiga inlägg!

Ska bara fixa en grej, ringa ett samtal och sen är det bara för dem att skriva så mycket det orkar!

Varsågoda! 
Over and out,
XoXo Dixi Sparxx*

1 kommentar:

  1. Tack för en härlig torsdagnatt hos er!

    Vet inte namnet på ni som dansade men ni gjorde det sanslöst bra! Ni var värda vartenda öre :-)

    Hem kom jag också till slut. Ses igen...

    SvaraRadera