25.10.11

NEWS!

Big big BIG NEWS!

Som ni såg har vi finbesök från Sveriges sydligaste del! En jättemysig tjej, som hedrar oss med ett besök!
Hon kommer dessvärre bara stanna t.o.m. torsdag så passa på att komma förbi och hälsa henne välkommen!

Veckan i övrigt är jätterörig! En åker, någon kommer, en annan byter med en tredje och sen kommer tillbaks. Men jag vet att Sadie, Jane Dora och Sarah kommer finnas här under veckan. 

Till NYHETEN!
Idag har jag haft besök av en tjej. Hon var här i fredags och undrade om hon fick börja dansa. Absolut sa jag, men återkom när du funderat, sovit, (d.v.s är nykter.)
Och det gjorde hon, på lördagen. Men då var ju inte jag där. Så det första jag gjorde ....efter utvecklingssamtalet med Vanheden..... igår var att ringa henne och kolla ifall hon fortfarande var intresserad, så idag kom hon hit och hälsade på.
Och oj oj oj oj oj oj vilket fantastiskt tillskott hon kommer bli! Så håll ögonen öppna för framöver kommer RAVEN! 

Om jag skulle ta några citat från i helgen också när jag ändå håller på.

"Nä, nu tycker jag inte om er längre, jag tänker inte ligga med er utan jag går till rummet med milfarna i."
Killen i mössan går in i ett tomt privatrum.

                "Alla i Karlstad är så jävla kåta! Varför är alla så jävla kåta i den här stan?                                                  Jag tänker i alla fall inte ligga med er"

Over and out,
peace Dixi Sparxx**

2 kommentarer:

  1. Tjena
    Vet vi vilka som jobbar under nästa vecka? :)

    SvaraRadera
  2. Vilka jobbar denna veckan?

    SvaraRadera