7.11.11

Nä dra mig på en liten kärra!

TIO RÖSTER!

Så roligt! Det är ju nästan så jag överväger att fortsätta mitt bloggande!

Pratade med Bob förut, vi ska ha kvartsamtal i morgon och smida planer..
För om det är något vi har så är det planer!

Behöver även prata med Nordman, men Vanheden vägrar ge mig hans nummer. Han säger att jag bara skulle utnyttja och köra slut på han!? What?! Vad är det för påhopp? Det är ju bara att Nordman är Maxims handyman, och är det någon som vet vad som behöver fixas och grejas med så är det ju JAG!
Jag har ju en hel ritning över hur stället kan bli i min hjärna, men där gör den ju ingen nytta!

Så Nordman, om du ser detta! Lämna ditt nummer till någon som kan ge det till mig, så kan vi planera och pimpa stället ordentligt!

Hur gillar ni Sexiga Sadies sida då? Det kommer komma fler sådana sidor så fort som de tjejer som vill ha en skickar grejer! Det kommer bli så fint så!

Har lite planer på att kontakta en grym fotograf här i stan och se om vi inte kan få till något slags samarbete.
Eller så kan ju en kontakta mig!?

Nu måste jag återgå till det som jag egentligen skulle ha gjort, städ, tvätt, fix, läxor och annat trams.

XXX Dixi*

1 kommentar: