16.11.11

Uppdatering.

Tyvärr har Raven avbokat sig...... wiiieeeeeee...... jag...  .... tyckte... ... ..ju. . . hon.. .. vaaa roooolig!!!

"snyft"

Kandy kommer i morgon, så det va ju en liten tröst i alla fall. Vi får se om de lyckas få in någon ersättare. Man vet ju aldrig. Hade gärna hoppat in själv, men jag har lite annat att göra i helgen tyvärr. Men om jag lyckas flytta omkring och pyssla lita kanske det går. Jag håller tummarna!

Fick ett jätteintressant mail, eller nä... två faktiskt! Det ena ska jag kolla med chefen, det andra har han inte med att göra... hahaha...
(Jag vet att du läser... blev du lite nyfiken nu kanske?)
Hoppas det leder till något...inte så stor chans för min del tyvärr, men för Sadie är det större chans!

Sen undrar jag om jag råkat ändra någon inställning eller så eftersom det finns lika mycket kommentarer på inläggen, som hår på strippors fi.. .. ..or!
Ibland väldigt lite, men oftast inget alls!
Tänkte i fall det inte går, ett tekniskt fel, det hade ju vart en acceptabel anledning i så fall!



                                           PEEPSHOW! XoXo Dixi*

3 kommentarer:

  1. Vad är det för åldersgräns på klubben?

    SvaraRadera
  2. Ja, du bör ju vara myndig, annars blir det jobbigt för klubben om din mamma kommer och vrålar om att vi lurat in hennes son i porrträsket! ;)

    HOR&SNUSK!

    SvaraRadera
  3. Haha.. Myndig är jag att. Både byx/bar/bolagsmyndig. Var mest nyfiken om min yngre kusin (18år) skulle komma in, men då verkar det inte va nått problem. Så ska han få se hur riktiga b-rudar ska se ut ;-)

    SvaraRadera