15.12.11

Oj hoppsan!

Gjorde om lite! Så fiiiint det blev!

Vill man åka på en sådandär stripproadtrip som jag tycker är så roligt, kan man hitta några strippklubbars hemsidor längst ner på bloggen.
Får ni sen hemlängan som jag alltid får så fort jag lämnar MAXIM, så får ni ila hit och berätta om era nya erfarenheter och upplevelser!

Några roliga bloggar finns även där, har du en, eller saknar någon så kan du väl mäjla den så kan vi fylla på med mera!!! Lite är ju bra, men mycket är ju bättre!

Jag kommer däremot INTE länka denna dära sidan som jag skrivit om tidigare! För jag tycker ju att det är märkligt att de flickorna inte blir strippor med en gång eftersom de har en väldigt exhibitionistisk läggning?!
Kan det vara så att de endast gör sig på bild, men i verkligheten blir det lite pannkaka av alltihop?

Hm... intresseting... nu fick jag något nytt att fundera på.... ja, ja....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar