30.1.12

Då var det måndag igen!

Och det står en jättesnäll grabb här och fixar med akvariet! Guuuud sååååååå snällt! Jag gillar ju inte ens denna där fiskjävelen, men det har börjat gro igen rätt rejält nu. Så det var antingen han eller jag, grabben alltså, inte hajen, som fick fixa detta.
Tänk om hajen kunde lära sig att städa sitt eget akvarium någongång! Om jag ger fan i att städa hemma hos mig, kommer det någon och gör det åt mig då?! Skulle inte tro det... tyvärr.....

Nog om detta, jag sitter här iförd en kroppsstrumpa av nät, som täcker mindre än den döljer och ett par yttepytte små stringtrosor.

Emma har glidit i en korsetteliknande svart spetsklänning, med ett par riktigt heta turkosa sidentrosor, och ser helt oemotståndlig ut!

Vi finns här alldeles ensamma idag och i morgon, sen på onsdag får vi sällskap av Adina och Amanda.

XXX Dixi.

6 kommentarer:

  1. Jag kommer, vänta bara. Älskar strippor. Riktiga kvinnor istället för flickor. /Andreas

    SvaraRadera
  2. Hahahaa! Det rimmade juu.....
    Xo Dixi.

    SvaraRadera
  3. Ja vänta bara tills ni får träffa mig. Jag kan rimma och jag är en riktig man som kvinnor kan lita på. Jag är kort men kompenserar på andra sätt. /Andreas

    SvaraRadera
  4. Emma, är det den Emma jag tänker på, tro? Stockholmska, trevlig, sympatisk och sexig, men som inte setts till här i stan på ett tag?
    Urban

    SvaraRadera
  5. Men Andreas, du kom ju aldrig!? :(
    Och det stämmer på alla punkter Urban! Förutom den sista, hon har allt vart här. Du är här och hälsar på för sällan!

    SvaraRadera
  6. WOW!!! Men då har man ju missat en del. Fast det går ju att reparera, man får väl komma in och värma sig nån kväll!
    Urban

    SvaraRadera