7.1.12

Lördag!

Tjoho i stugorna! Sofie är en riktig snuskig porrbrud! Just sooo youuu knoooow! Och nu finns det bara en enda kväll kvar för er att komma hit och njuta av hennes sällskap! Och jag vill leka med Sofiiiiiie! Vill ni leka med oss?

Till GBG killen;
Nu har jag letat i varenda vrå efter din humor! Och tyvärr fanns den ingenstans! Detta innebär ju att du måste tappat humorn någon annanstans om du någonsin ens haft någon!

Nu till det roligaste jag vet!!!!!

Citat från igår!
Ännu en kommentar som kom från ingenstans, helt utan uppenbar anledning eller något som helst skäl.

"Glöm ALDRIG Amina Axelsson."

Nu ska jag gå ut och sopa snön från trappan så ingen halkar när de ska kliva in!
Lööööv, Dixi*

3 kommentarer:

  1. Komigen med kalendern!!! kram //R

    SvaraRadera
  2. inte mycket aktivitet på denna sida om jag får säga kolla saras blogg hon kan detta

    SvaraRadera
  3. Hej Dixie,
    jag saknar dig i Göteborg. Kommer du aldrig hit?

    Pussokram

    SvaraRadera