12.3.12

Måndagsmys!

Kan ni ju få på maxim ikväll, jag insåg förut att jag hade två och en halv timmes sysslolöshet till mitt förfogande och vad skulle jag annars göra än att hälsa på på MAXIM!

Så nu har även jag träffat Indra och Alva som var där vecka sju om jag inte minns fel. De sa att det var fantastiskt trevligt sist de var och hälsade på och hoppades att de skulle ha lika kul denna vecka. Så iväg med er nu alla som ser detta och visa vilka trevliga karlar och fruntimmer som finns i Värmland!

Tindra kommer göra dem sällskap senare i veckan och så skulle en jättemysig tjej som heter Nikki även komma, men jag fick höra bakvägen att hon fått förhinder tyvärr. Vem vikarien blir vet ingen, men någon blir det, så mycket vet vi!

Jo, det var allt för den här gången tror jag....
Nej, en sak till, är det någon som har en häcksax liggandes (elektrisk) kan ni vänligen lämna den på maxim så den kommer till användning! Jag skulle även vilja ha en liten grävmaskin om någon har en extra.

Såååå fin!

Det va allt! Med vänlig hälsning Dixi Sparxx*.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar