11.4.12

Äntligen har jag landat!

Har ju inte haft tid med bloggeriet den sista tiden på grund av alla förberedelser inför weekenden med mina likasinnade på Blåkulla. Mycket som ska packas, kvasten servas och katten fångas in.
Men nu är helgen över och jag på min vanliga plats igen!

Tänkte bara berätta att Natalie, Emma, Jeanine och Vanessa håller källar'n varm i detta eländiga vårväder. Så utmana de kalla vindarna och isiga regndropparna så kommer tjejerna ge er en het kväll som ni aldrig kommer glömma!

Jag får väl sitta kvar här och leta vikarie inför nästa vecka... Det går sådär faktiskt, så det verkar som om ni får dras med mig. Yay! Eller?  

4 kommentarer:

  1. Nu har Dixi kommit tillbaka för blogga .Bra att du håller ställningen.

    SvaraRadera
  2. Hej flickor!
    Jo det är så här, man har fördomar om andra människor och om strippor med! Det jag inte kan släppa! ...Funkade det, lämnade någon in en elektrisk häcksax och en grävmaskin så fin? säg jag bara undrar! Eller så har jag ett väldigt tråkigt liv, men...
    Kvastar katter häcksax och grävare? Måste sluta surfa på...du vet konstiga sidor.
    God natt / J..

    SvaraRadera
  3. Man tackarrr! Sweet, om jag skriver ett inlägg per månad kanske man får lite kommentarer! Både på gott och ont kanske men ändå! Hehe... nix än så länge varken grävmaskin eller häcksax i sikte men jag slutar aldrig hoppas!

    SvaraRadera
  4. Hej !
    Jag ska försöka skaffa mig ett eget liv igen!
    Kram J..

    SvaraRadera