23.11.12

Hallllååååå i stugorna!

Någon som ser detta?
Anropar från strippkollektivets våningssäng mitt i natten efter en intressant kväll i vår fantastiska, underbara och mysiga källare!
It's ME..... Dixi Spraxx* alt Vera Vegas!
Har du saknat mig Cenneth? Jag har saknat dig och ditt underbara fnitter som bubblar upp när man gör snuskiga saker med dig!!

I helgen är det den söta blondinen Nicole här, den mörkhåriga skönheten Jonna och vår alldeles egna engelska Sarah och hennes fantastiska bakdel, å så jag då....

Tänkte passa på att smyga in ett citat från idag också:
"Dig kommer jag alltid komma ihåg, det var ju du som sa det bästa jag någonsin hört!
 Fitta ska lukta fitta, inte tvål!"

Japp, det lät som mig, lika fräsig och ful i mun för två år sen som idag.
Tänk vilken makt ord har, en enda liten mening som yttrades för två år sen lever vidare och är lika uppskattad än idag av han son hörde den. Han tyckte den var vacker.
Ja, jag har nog en liten poet i mig.

Oooover and out. D.S.*

4 kommentarer:

  1. Ren och skär poesi i sin smutsigaste form. Jag återkommer med ny kommentar med länk, när jag hittar det ;) God morgon och middag och så vidare!

    SvaraRadera
  2. hahaha, nu hittade jag skiten. April 2009 tydligen. :) enjoy:

    http://urbanana.blogg.se/2009/april/utkast-kon-ska.html

    SvaraRadera
  3. hahaha, nu hittade jag skiten. Nu snackar vi poesi. April-09 tydligen ;D


    http://urbanana.blogg.se/2009/april/utkast-kon-ska.html

    SvaraRadera
  4. ja det har jag det var väldigt vilken energi du har så tidigt på morgonen häls cenneth

    SvaraRadera