5.5.17

Första maj och nytt telefonnummer.

Jag har under helgen helt fördjupat mig i Valborgs uppkomst, med häxor, ofog med djävulen och annat småknytt men jag även hunnit hälsa på Maxim i Karlstad och firat den fantastiska Havanna som fyllt år. Vackrare och finare människa får man leta efter, och hon har den oförskämda förmågan att bara bli finare för varje år!

Det pågår som vanligt renoveringar och förbättringar på denna undangömda grotta på Herrhagen, så Du är supervälkommen att komma förbi och titta in och det finns alltid några mysiga tjejer på plats för att ta hand om dig.

För dig som är nyfiken på just vem som är där i veckan har det inskaffats en telefon, numret kommer snarast. Även tjejer som är intresserade av att komma i kontakt är hjärtligt välkomna att höra av sig.

I veckan kommer Sabina och Katja finnas på plats och kommer under veckan få sällskap av två nya tjejer. Jag vet inte vilka de är eller vad de heter men iväg och kolla vetja och ge mig en uppdatering. Själv finns jag på plats från torsdag nästa vecka.

Hoppas vi ses! XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar