17.6.11

Är jag fröken Annorlunda tro?

Kom hem i morse alldeles för tidigt eller sent, eller hur blir det? Chefen bestämde sig för att vara sällskapssjuk kl. 05 och hade utvecklingssamtal. Sen skulle ju jag få hem alla mina bonusbarn till sig, sen fixa skjuts till mina stövlar så de kom iväg på service efter en viss incident igår....
När jag väl var hemma och inser att jag ska upp alldeles för tidigt för att det skulle finnas någon mening med att sova så var det ju bara att slänga på kaffet!
Och så gick den dagen.

Av någon anledning fick jag för mig att ändra utseende på Bloggen så att kalendern skulle få en mer utmärkande plats.
Och nu är den..... borta.....

Och jag vet inte hur jag ska få tillbaka den igen! Det hjälper ju inte heller att det känns som om jag har popcorn innanför pannbenet! Och 67 andra saker som borde göras istället!

*.....SUUUCK....*

"Ny dag, nya misstag!" Är det inte så ordspråket lyder?

Iväg och härja med tjejerna nu, så får detta lösas en annan dag!

Jag ska zzzzzzova..... xoxo.......Dixi.........

4 kommentarer:

  1. Hej,

    Vill tacka Gabby och Janna för en härlig kväll på club Angelic i Jönköping.
    Extra roligt att få träffa Janna i verkligheten.
    Ha en bra kväll allihop. Hoppas vi träffas snart igen!!

    SvaraRadera
  2. Hej vad fick du energin från .Det var en snygg bloggsida du snickrade ihop.

    SvaraRadera
  3. Nämen tackar Andreo! Det kan ju vara så att jag inte lyckades för att du inte var med och hejade på denna gången!?
    Och Per! Välkommen hit! Ja visst är hon härlig min andra halva!

    SvaraRadera
  4. Hur får man tillgång till hennes blogg?

    Läser ni mailen? I så fall funderar jag på att skicka en hälsning till henne på stripp@live.se.

    Ha de gott!!

    SvaraRadera