19.6.11

Vilodagen!

Sa jag till Dymanit Harry/Vice VD'n! Ta det lugnt och unna dig en dag utan måsten! Allt som ska göras, kan vänta tills i morgon!

Vad gör jag själv?
Sliter mitt hår och slänger snart datorn i väggen eftersom den VÄGRAR göra som jag vill! Jag vet exakt hur jag ska göra för att få in den där nedrans kalendern. Den ligger i en liten ruta, allt är som det ska se ut, det enda som återstår är att trycka...SAVE.... Och det har jag gjort, om, och om, och om, och om, och om igen...
Men.... den vill inte...
Dreeeeetgrej...

Jag får nog helt enkelt sysselsätta mig med något annat istället!

Peace Dixi

2 kommentarer:

  1. Å det var alldeles underbart att bara ligga kvar på soffan och ta det lugnt :) Ny desig, me like!

    DH

    SvaraRadera
  2. Pizza, kebeb, räksallad och hallonsoda! Finns viss explosionsrisk!

    SvaraRadera