17.6.11

I morgon kommer STELLA!

Eller ja... om cirka 18 timmar!!!!

Så hoppas ni hinner se detta innan söndag! För hon är här fredag och lördag!

Oj jag blev distraherad av en man som ska ge mig en cykel och eftersom jag verkligen behöver en cykel så blev jag ju jätteglad!!!

Jag har blivit distraherad hela kvällen av karlar! Därför blev ju detta inlägg att antal timmar försenat tyvärr. Men jag har ju försökt skriva det i alla fall och det är ju tanken som räknas, eller?

Just nu har jag en som sitter och sjunger i mitt öra så det är liiiiite svårt att koncentrera mig på mitt författande!
-Författande! Säger han frågande när han nu sitter här och tjyvläser över min axel.
-Inte illa, nickar han gillade över ordvalet!

Så jag får tacka för mig för ikväll, och fortsättning följer.......

XOXO Dixi Sparxx*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar