16.6.11

Oj jag glömde en massa grejer ju!

Jag har ju varit enormt dålig på att uppdatera bloggen, det beror inte på gräsklippning, grönsaksland eller trädbeskärning utan på att jag har varit på roadtrip i staterna. Crusiat från stat till stat i en röd mustangcab  -67:a med vinden i håret, med en känsla av fullkomlig frihet och själsligt lugn.


Där i staterna fann jag Dixi Sparxx, som jag valde att ta med mig tillbaka.
Så from now on you can call me Dixi!
Vegas har gått i pension, och Dixi är hennes efterträdare.


Hahahah... inte ett dugg schitzofren, eller kan det vara Dissociativ identitetsstörning? 


En kväll för längesedan satt vi och analyserade strippnamn, bra, dåliga, nu, förr... ja, rent allmänt. Och vi kom fram till att förr så var namnen mer exotiska, som Diamond, Elektra och Candy... Vart tog de vägen?
Den kvällen kom iallafall Dixi Sparxx och Roxy Foxx till.


Från det ena till det andra, det har ju blivit en del avbokningar med kort varsel denna vecka, så Melissa kommer inte att vara här, och Dora  kunde inte heller vara på plats här i veckan. Så det har varit vikarier här. Amanda & jag håller skeppet flytande med en stark insats av vår härliga Matilda. 


Och nu till VÄLDIGT GODA NYHETER!


Namnet STELLA betyder ju stjärna! Och det finns en enormt underbar tjej som bär detta namn. Ni som har haft turen och äran att springa på denna härliga människa vet ju vem jag pratar om! För har man en gång träffat henne så glömmer man det aldrig!
Så håll ögonen öppna, för hon kommer hit framöver! Wiiiihiiiiii!!!!


När jag får ett datum så kommer det skrivas ut A.S.A.P!


För jag vet att ni saknat henne! Och jaaaag meeeeed!!!


XOXO Dixi Sparxx*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar