5.6.11

Jag måste ju bara skriiiva ett liiitet iiinlägg.

Och tiiillägna det tiiill Mattiiias, Daniiiel och deras polare. Även fast han aldriiig sa något, så jag fick en dos av härliiig diiialekt som jag hade med miiig resten av helgen!
Hoppas niii kom iii tiiid diiit niii skulle!

Annars var hela helgen jättemysig och alla tjejer var på strålande humör. Den nya tjejen var ett sådant klockrent tillskott till våran lilla grupp! Och tjejen i baren fick någon slags städpsykos så hela baren glittrade och jag tror att jag hörde änglar sjunga när jag öppnade kylskåpet för att ta fram min sushi och bländades av att vitt nästan överjordiskt sken av...renhet...

Nu är det snart måndag och jag tror att Amanda eventuellt kommer vara kvar i början av veckan så Jane får lite sällskap. Men jag är inte helt säker så om någon är där kan ni väl skriva ut en liten lägesrapport  i kommentars fältet?

Peace
XOXO Vegas

Ps. SUPPORT YOUR LOCAL CLEANING LADY! Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar