9.6.11

Jag har fått skäääälllll!!!!!

Vegas skäller på mig. Hotar mig gör hon! "Jaaaag funderar på att TA BORT dig som medskribent på bloggen..." väser hon i mitt öra. Elaka dretkärring!

Jag har kanske inte skrivit så att fingrarna blöder direkt. MEN det finns en bra ursäkt. Solen. Sol sol sol har det varit och jag har varit ledig. Vilket betyder att jag varit ute! Men nu regnar det, och då är jag en internetslav igen.


OJ oj oj det händer saker i realityshowen vi kallar Maxim. Och fort går det så man hänger ju knappt med i svängarna. Men man säger väl att ombyte förnöjer så vi får la hoppas att det stämmer.

Ikväll ska jag ta och packa väskan så den står färdig imorrn då jag ska bege mig till värmland för en helg på Maxim tillsammans med min Ljuuuuva dam Sadie som hälsar på oss denna veckan! Såg på schemat att det stod att jag skulle kommit redan ikväll men det stämmer alltså inte, vet inte hur det blivit på det viset riktigt. Ni som fortfarande inte har haft nöjet att träffa Sadie bör definitivt hissa paraplyt och bege er till Långgatan 46 fredag eller lördag - eller varför inte båda kvällarna?

Ikväll blir det en bio och överdosering att smörsmakande popcorn och överdimensionerade cola muggar. Yääy!!

Ha det så härligt som det bara går i regniga Sverige så ses vi på Maxim i Karlstad i helgen!

XoXo Janna

1 kommentar:

  1. Hei Janna! Takk for praten og underholdningen i går! Jeg koste meg veldig :) Det hadde vært gøy å sedeg på hjemmebane også - i Karlstad f.eks?

    -Kenneth

    SvaraRadera