27.6.11

Veckans bokningar!

Är ju helt ljuvliga!!!

Måndag och tisdag finns en ny tjej vid namn Bella på plats, har aldrig träffat henne själv, men jag pratade med henne i telefon och hon verkade väldigt mysig! Så iväg med er mina herrar, och ge mig en lägesrapport!
Hon kommer få sällskap av Jane, som dessvärre kommer lite sent, men bättre sent än aldrig, som hon den där Lina som har varit bokad men aldrig dykt upp.

Det var måndag, tisdag det. På onsdag och torsdag kommer Bella och Jane få sällskap av Dora och Sarah. Och det vet jag ju är mycket uppskattat eftersom alla håller på och tjatar om hur bra, mysig, härlig, duktig, vacker, sensuell, graciös, sexig, rolig, söt, ja.. Ni vet ju själva, ni som träffat Dora.

Fredag och lördag kommer det bli en om organisering av trupperna, så att Bella, Dora och Sarah kommer lämna över facklan till Janna, Stella och Nicolette.
Dessa två är ju poledancers av rang så showerna i helgen kommer nog bräcka allt man sett på Maxim de senaste åren!

Jag måste också passa på att berätta att Sofia kommer göra sin första kväll i baren, det vill man inte heller missa!

Och jag är inte hemma!!! Dret... Jag vill också gå på strippklubb i helgen!!!!

Peace XOXO Dixie Sparxx*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar