27.6.11

Neej!

Efter en stunds funderande insåg jag att det som stod i boken inte kunde stämma. Så jag började undersöka och hittade ett namn som försvunnit!
Då kom ju regeln sist in först ut till användning tyvärr! Så vi får vänta på Nicolette ett tag till dessvärre. Ända tills den sjätte!

Måndag-tisdag: Bella och Jane.
Onsdag-torsdag: Bella, Jane, Dora och Sarah.
Fredag-lördag: Bella, Jane, Janna och Stella.

Attans, jag som inte har sett henne på såååå länge! Men jävligt snyggt uppställ ändå måste jag säga!

XOXO Dixi Sparxx*

2 kommentarer:

  1. Hej, ville bara säga att det var roligt att du surfade rakt in i min blogg och inlägget om mitt besök på Maxim med mina två herrkamrater. :)
    (vi som körde Jag har aldrig-leken efteråt.)

    Peace.... o ses kanske igen... grabbarna kommer snart på besök t Karlstad igen haha.... // Peg Bundy

    SvaraRadera
  2. Jag älskar att hitta historier om människors erfarenheter och åsikter om detta syndens näste!
    Både bra och dåliga!
    Du verkar ju vara en rolig figur så jag hoppas du ger oss en chans till!
    XOXO

    SvaraRadera