17.7.11

Hahaha...

http://sv.wikipedia.org/wiki/Dixi

5 kommentarer:

  1. Stämmer väl rättså bra?

    Det är väl du som styr och ställer på klubben?

    Nåt nytt från Janna? Kommer hon till Jönköping nästa vecka som det har sagts tidigare?

    Ha en bra kväll!!

    SvaraRadera
  2. Per... jag kommer få en stroke om jag ska hålla ordning på alla strippor och deras närvaro på Sveriges alla strippklubbar!
    Pöss!

    SvaraRadera
  3. Hej igen,

    Ber om ursäkt. Jag trodde bara att du och Janna var riktigt tighta och höll ihop mest varje dag.

    SvaraRadera
  4. Det hade jag jättegärna gjort oxå! Det finns dessvärre ett stort geografiskt hinder som sätter käppar i hjulet för oss i det sammanhanget!
    Och jag vet att hon ska/skulle dit men jag är så usel på att komma ihåg siffror så när har helt försvunnit från min hjärna! Kan det vara v29?
    Peace!

    SvaraRadera
  5. Roligt att du svarade igen.

    Skall försöka hålla igen lite på mina kommentarer i fortsättningen. Känns som om jag börjar bli lite jobbig, eller?

    Peace på dig också!!!

    SvaraRadera