8.7.11

Nedräkning!

Tänkte minsann parkera min lilla rumpa på Maxim från och med måndag! Eftersom jag trivs med att vara vikarie så passar ju det ypperligt!
Hm, jag hade ju en massa saker som jag skulle sprida ut i cyberspace men nu när jag la mig här i sängen så var de ju helt borta...*..pouff...*
Jaja.. det var säkert ingen viktigt... och det verkar ju inte vara direkt många som läser detta trams eftersom det inte dyker upp några komerntarer...så vad spelar det för roll, egentligen?

Ha ha ha... nä jag skojade bara! Jag vet att det allt finns några som tittar in ibland. Ville bara uppmuntra till dialoger!

Nu ska jag uppdatera kalendern!
Sov gott i stugorna, så syns vi kanske på måndag!
XOXO Dixi Sparxx*

5 kommentarer:

  1. härlig läsning igen .Vi kanske syns o hörs till veckan.

    SvaraRadera
  2. Trevlig Helg o kul att du bloggar.

    SvaraRadera
  3. Men oj, tre kommentaren! Härligt!
    Ja, tack det samma mina herrar. Och hoppas vi ses!

    SvaraRadera
  4. Man kollar ju in då och då:) vilka har du där ikväll? 15/6.

    SvaraRadera