4.7.11

Mitt i natten!

Är klockan som vanligt när jag skriver på bloggen! Men detta här med dygnsrytm har ju aldrig varit min starka sida tyvärr.
Har precis avslutat försök med att koppla ihop två bärbara datorer, en router med två olika mobila bredband. Jag har inte en aning om vad en ad hock anslutning är tyvärr och hur man hanterar den. Men det kommer ju fler dagar som man kan leka datatekniker på.

Uppdatering om bokning: Janna ersätts av Sarah måndag och tisdag.

Skvaller om helgen: Stella visade hur stark, vig, flexibel, snygg och alldeles förbannat dyngsexig hon är på en scen framför en hänförd publik i Forshaga. En av de akrobatiska övningar som hon gjorde kallas "superman." Gästerna på denna tillställning har nog aldrig tidigare sett något som ens kommer i närheten av Stellas preformance.

Dora visade Årjäng hur vi gör på Maxim! Detta var även det enormt uppskattat har jag hört! Det har nog aldrig varit så mycket gäster på den krogen tidigare tror jag, som det var nu i lördags! Mer striptease to the people!

Sofia tog hand om baren som om hon aldrig gjort något annat! Lika strålande vacker som alltid!

Helt enkelt en jättemysig helg säger tjejerna att det var!
And its all thank's to you, my gentleman!
Så stor kram till er mina herrar som förgyller dessa vilda strippors kvällar på maxim!
XOXO Dixi


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar