15.9.11

Ooooooooo...Gooooooooogle....

Säger de i den nya smurfrullen, hahaha... smurfrulle! Vilket roligt ord jag hittade på nu! SMURFRULLE! 


Det var en mycket bra film måste jag erkänna. Jag ger den 3.5 klackar av fem.


Inget nytt att rapportera än dessvärre. Fast det är ju även en bra grej, för om det inte händer något, så händer det ju inget dåligt heller!

Min strippabstinens går det ju så där med. Hittills har jag hängt i benen på ett stålräcke utanför en coopaffär. Låtsats vara en staty på en betongklump. Blivit avslöjad/påkommen av en klasskamrat. Vart åhörare vid en  MAXIM/strippklubbsanalys av "vanligt folk." Och så lite annat trams...

SADIE, JAG SAKNAR DIG MED! OCH DIG OXÅ, ANONYM!

Nä, jag som är en helt vanlig normal människa, blink..blink..  
får väl göra som alla andra helt normalt lagom folk där ute. 

Gå och lägga mig......  .....    ......   .....! 

Inte sitta halvnaken i en mörk källare till klockan fem på morgonen här inte!
Sov gott i stugorna!

XoXo Dixi Sparxx*

KOLLA! Det är ju jag och Janna! 



 

2 kommentarer:

  1. om man fick byta plats med smurfen och sitta mellan dig o janna häls mb trogen maximbesökare sov gott

    SvaraRadera
  2. Jag vill oxå vara en smurk :-/

    SvaraRadera