13.9.11

STRIPTEASEMISSBRUKARE!!!

Om de där karlarna inte får ordning på det här snart.. så... kommer... jag... att... bli... GALEN!
Jag erkänner. Jag är beroende. Om jag inte får leka strippa snart så kommer jag antagligen förlora livsgnistan.
Jag känner att elden håller på att slockna. Snart är det bara glöd kvar. Och till sist... pouff.... allt som finns kvar av mig är en liten gråvit hög med aska....snyft... det är bara att blåsa så försvinner jag bort i vinden och kommer aldrig synas igen.

Jag   går   ju   i   skolan  .   .   .

Och jag känner mig sååå fruktansvärt mycket medelsvensson. Det värsta man kan vara. Medel, vanlig, lagom, normal, TRÅKIG!

Men jag orkar inte tjata på dem mer. Det var faktiskt en som ringde och sa att förhoppningsvis så är det igång till helgen... Så håll tummar och tår!
Så fort jag hör mer så hör jag av mig, om det är någon som fortfarande läser?

...hallå?.....


Over and out, XOXO Dixi Sparxx*

5 kommentarer:

  1. Jo då.....Hej förresten! Det är fler som längtar men? Jag trodde denna sida var övergiven och klubben mörk o tom!
    Kram ...

    SvaraRadera
  2. YAY!! Gud va glad jag blir om dom öppnar... Saknar alla underbara tjejer och gäster xxx

    SvaraRadera
  3. hoppas de öppnar snart saknar dom särskilt dixi

    SvaraRadera
  4. Jag håller också tummarna på att de öppnar snart igen.

    SvaraRadera