7.10.11

Hell yeah!


Sadie McXena sa...

Heeeej allihop!! Tänkte bara uppdatera lite om denna helgen då det blir ett riktigt DREAMTEAM på Maxim!! Jag och bäst bäst bästa JANNA är här men dessutom kommer det en ny tjej som nog faaan slår oss båda två tillsammans: Lucy, min underbara tjej kompis från Stockholm kommer och dansar och hänger med oss för första gången i Karlstad! Och jag säger bara: Om ni tycker att jag dansar bra så förklarar jag det så här: I learned from The Master!! Och The Master LUCY kommer vara här med oss och med er både fredag och lördag! Come join the freakshow!!! xxx 

2 kommentarer:

  1. hej tänkte fråga är klubben öppen till helgen? för eran blogg är inte upptaterad

    SvaraRadera
  2. Hej,

    Ni råkar inte ha kvar en skinjacka efter fredagens(lördag morgonens) kalas? // Peter

    SvaraRadera