1.10.11

Och så blev det lördag...

Nu finns det ett nummer att ringa igen för de som är nyfikna eller pratsjuka. Lina sitter redo att ta emot era samtal!

Ny undersökning på plats och förhoppningsvis så är det fler som röstar än vad det är kommentarer. Ja, gnäll... gnäll... gnäll....

Snart kommer jag få bilder på tjejerna som finns här på klubben. Då kommer man alltså att få en liten glimt av vilka fantastiska tjejer som verkligen finns här i källaren.

Jag har ju hört att det går rykten om att det bara sitter sura gamla kärringar här. Detta är ju faktiskt inte ens lite sant! Men jag vet att många faktiskt tror att det är så, och det är ju tråkigt.


Den enda gamla, dammiga, surkärring som finns här är ju faktiskt jag!

Over and out!


6 kommentarer:

  1. du passar bra som strippa en sak till du står dej bra i konkurensen kul va

    SvaraRadera
  2. Bra att du tog tag i bloggen igen, Dixie! Der är alltid lika kul att gå in där och nu förhoppningsvis också få ett fungerande kalendarium. För att inte tala om bilder! Fortsätt så!

    SvaraRadera
  3. Men man tackar! Jag ska försöka vara bättre på att uppdatera men jag har många andra järn i elden så tiden räcker inte riktigt till tyvärr.
    Men jag har sagt till tjejerna att de kan gå in och skriva i kommentarerna når var och hur de kommer så ni får veta när er favorit är på plats.
    Har inte samma tillgång till bokningen längre men ge mig lite tid så ska det nog bli ordning på kalendern oxå!
    X

    SvaraRadera
  4. Jag skickar bilder i kväll! xxx

    SvaraRadera
  5. Heeeej allihop!! Tänkte bara uppdatera lite om denna helgen då det blir ett riktigt DREAMTEAM på Maxim!! Jag och bäst bäst bästa JANNA är här men dessutom kommer det en ny tjej som nog faaan slår oss båda två tillsammans: Lucy, min underbara tjej kompis från Stockholm kommer och dansar och hänger med oss för första gången i Karlstad! Och jag säger bara: Om ni tycker att jag dansar bra så förklarar jag det så här: I learned from The Master!! Och The Master LUCY kommer vara här med oss och med er både fredag och lördag! Come join the freakshow!!! xxx Sadie

    SvaraRadera
  6. I wannnaaa join the freakshow!

    Ha en grym helg tjejer och missa för allt i världen inte detta nu grabbar. Är det någon gång man ska till Maxim så är det ju NU!

    XXX

    SvaraRadera