23.11.11

Abstinens?!

Ja, det börjar kännas nu! Tror att jag kommer vara tvungen att ge mig ut på en ny stripproadtripp framöver...

Någon som vet en rolig klubb någonstans i vårt avlånga land som är villiga att ta sig an en gammal strippa som behöver ut och vädras lite?
Jag vet en som jag gärna hade gjort ett besök på, hm... kanske skulle undersöka detta lite. Men jag får ju Maximabstinens så fort jag åker någon annanstans! Men jag tar tacksamt emot förslag!

Tänkte passa på att berätta för er i Väster-Östergötland och Smålandstrakterna att strippklubben i Banarp, Angelic, kommer få besök av en Värmlandstös i helgen! Ung, blond, snygg å som är jämt gööörgo!
(Tänkte på dig nu Per, jag vet ju att uppskattar sådan info.)


Nä nu ska jag sluta dra ut på det, dags för läxorna!


                                                                                                           XoXo Dixi S.

1 kommentar: