22.11.11

Pörrbilder?

Skulle det påverka antalet kommentarer!

För som Kandy sa; Ja, asså... jag har juu tyyyp 35.000 läsare per månad...
Hmhmm, tänkte jag då.. Bilder... Ännu mera bilder...  !!!  ... JÄTTEMÅNGA BILDER!!!

Fast.. .. .. jag har ju inga bilder juuu...
(Hallå fotograaaafen... kan du lösa detta dilemma åt meeej?!?) Asch... vi skiter i det just nu för tillfället.
Och fokuserar istället på UNDERSÖKNINGEN!


Det är ju ooolidligt spännande, (ska sägas med Gunde Svan dialekt.) 50-50!!!


Nä, får nog smsa bokningspersonen och se om det finns någon liten lucka för mig framöver, helst innan året är slut. Det är ju inte okej att om någon nu skulle vilja veta vem jag är, inte ens möjlighet att få ta reda på detta eftersom jag inte är på plats! EEEGGGOOOO, kände jag mig nu, men det var inte så jag menade! Det är ju pga undersökningen! 


När den ändå är uppe på tapeten så tar jag tacksamt emot förslag på ämnen som vi kan undersöka!
Jaja, dags att inta soffläge i sällskap med Blocket, underbara ljuvliga blocket!
Sov gott i stugorna, Pöss Dixi*



6 kommentarer:

  1. Ja dixi det låter ingen dum ide att ta lite porrbilder.

    SvaraRadera
  2. Photoshoot en sen kväll på MAXIM! Det skulle va nåt du! Ska det säljas förköpsbiljetter då kanske?

    SvaraRadera
  3. ... men det här med oooooolidligt spännande, det var väl Harrysson? Eller? Gunde pratade ju om STÅpäls, han!

    SvaraRadera
  4. Jo visst var det Harrysson som sa så, mr. Besserwisser. Men jag skrev att det skulle sägas med Gunde Svan-dialekt. ;)

    SvaraRadera
  5. Jodå, Dixi, du är inte helt fel ute! Men är man besserwisser så är man...
    ... och den här veckan kommer väl Satin tillbaka?

    SvaraRadera
  6. Sant, så sant. Det gäller att hålla sig till det man kan! ;)
    Och jag tror att det kan vara denna vecka som hon är tillbaka.
    Ska undersöka och återkomma.

    SvaraRadera