22.2.12

Hmpf...

Lite stött blev jag över att behöva ändra på ett visst inlägg, men eftersom jag är snäll och samarbetsvillig så är det väl klart att jag gör det.
Och samtidigt nöjd när jag får mäjl från oväntade personer som tydligen läser bloggen. Det gav ju lite plåster på såret.

Och nu till goda nyheter!
Våra fantastiska SUPPORT tröjor kommer snart börja tillverkas igen! Den förra designen var ju fabulos, men eftersom detta är år 2012's design behövdes något nytt, samma grundkonstruktion men med lite läckra förändringar! Yay!

Så vill du ha en dyngsnygg, uppseendeväckande tshirt som du lär få uppmärksamhet i, eller ett tajt skönt linne till din tjej, eftersom hon är lika läcker som dansarna på klubben och du vill att hon ska veta det! Bör du hålla ett öga på bloggen så du ser exakt vilken dag och timme som de finns på plats!

Over and out, Dixi Sparxx*

3 kommentarer:

  1. Självklart läser vi din blogg med förtjusning:P
    har följt den sedan jul nu.
    vilka är ni på klubben i helgen?
    tack för en sexig sida /Mike

    SvaraRadera
  2. Vad glad jag blir Mike!
    Det är jeanine, Nathalie,Sadie och Sofie! Detta är inga tjejer som man ska låta åka hem utan att träffa dem först. Så får man längta efter dem ända tills de kommer tillbaka igen, och längtan ät ju en helt fantastisk känsla!
    Dixi.

    SvaraRadera
  3. instämmer helt att följa din blogg .

    SvaraRadera