24.2.12

Tv-tablån i kväll.

Roxxxy, sexroboten! Kan allt som en riktig kvinna kan sa mannen som uppfunnit och tillverkat henne.
Sen när han tar henne på fi**an säger hon:
"Ohnoo... Dont do that...ooh... mmm...."

Eh, ok...wierd...eller?
Är tjejer så, först säger vi nej men ignorerar man det så spinner vi snart som löpska marskattor!?
Haha.... Sorry men jag tror det är en kliché.
Sen är ju inte jag den mest erfarna när det gäller tjejers uppförande i sänghalmen, men när det gäller dem som jag haft där så har de då inte sagt: Ohhh neej, gör inte så....eller jo... Mmm......
De har vart med från början till slut!

Thats all folks,
Dixi*

Ps. Bra jobbat kronprinsessan, mer makt till oss kvinnfölk!

3 kommentarer:

  1. Hej Dixie,
    nån chans att du tar en tur till Linköping i vår?

    SvaraRadera
  2. Nej jag får nog hålla med dej där Dixie, man har ju gjort något fel när man får ett nej ifrån början:P
    När kommer du till K-d? Längtar:) /mike

    SvaraRadera
  3. Men gulle niiii!!!
    Ska försöka ta mig till Linköping framöver, har hört jättemycket bra om klubben, så det skulle ju vara roligt. Det är väl mer än två år sedan som jag var där!


    MIKE, jag är ju här nu!

    SvaraRadera