1.7.11

Flinke gutter!

Jag antar att ni har varit och hälsat på Bella och visat er uppskattning för hon kom och hälsat på oss här i Karlstad, eftersom jag fick ett meddelande om att hon gärna ville komma hit igen! Jippiiiii...
Så för er som vill träffa henne igen så kommer hon vara på plats hela v. 31!

Tack för det mina herrar! För ni ska veta att jag alltid går och skryter om vilka härliga gäster som kommer till maxim. För ni är alltid så snälla mot oss och uppskattar strippkulturen lika mycket som vi tjejer gör!

Puss på er! Dixi Sparxx*

SUPPORT YOUR LOCAL STRIPPCLUB!

4 kommentarer:

  1. Jag saknar ett livstecken från Janna. Vi träffades i Jönköping för ett par veckor sedan.
    Du har väl inte glömt mig alla redan?
    Puss & snusk
    //Per

    SvaraRadera
  2. Ingen kan väl glömma dig Per?!

    SvaraRadera
  3. Ge mig ett livstecken då!!!!

    "Support your local strip visitor"

    SvaraRadera
  4. Vecka 29 tror jag att du eventuellt springer på henne igen Per!

    SvaraRadera