16.6.11

Om det fanns ett ord som skulle kunna beskriva....

Den sorg som finns i mitt hjärta nu så hade det stått som titel, men det svenska språket har ju tydligen begränsningar det också.
Min älskade Janna har beslutat sig för att avsäga sig sin titel som medskribent!
Men jag accepterar och stöttar henne i beslutet och tycker lika mycket om henne ändå! För jag vet att hennes kalender är fulltecknad som den är, så vi får helt enkelt vara nöjda och tacksamma för den tiden som vi fick ha henne.

Bloggen är ju i huvudsak en informationssida, där ni där ute har en möjlighet att se vem som finns på plats just den dagen som ni har vägarna förbi Karlstad.

Vill man läsa tramset som finns till vänster om kalendern, ja... då kan man ju göra det....

Jag hoppas att vi klarar den här omställningen, kanske dyker det upp någon annan, som kanske inte kan ta hennes plats, men iallafall eventuellt fylla hålet lite som Janna lämnade efter sig.

KEEP ON ROCKING!

XOXO Vegas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar