2.7.11

Suck!

Åh, vad det kommer vara roligt på klubben i helgen..."suuuck"
Vad är en kväll på Maxim? Alldeles... alldeles.... JÄTTEROLIG! Med tanke på vilka som är där och underhåller så kan det ju bara bli helt och hållet magiskt!

Och om ni nu tänker ringa mig ni som ringde för några dagar sen angående strippor på svensexor.... ni skulle bara våga!
-Öh... Vi tänkte ha en strippa till en svensexa?! Kan du fixa sånt???
-Jodå, det ska jag nog kunna klara av, men jag måste veta så fort som möjligt för det händer mycket grejer just den dagen.
-Aahhhmen va bra, jag ringer dig då...
-Jepp, jättebra då hörs vi snart.

Pippip...SMS... -Öh.. ni skickar inga ruggugglor va?
Jag: Nej, det gör vi aldrig.
Han: Ok, va bra... men hur vet man det? Kan man få bilder eller?
Jag: Jag vet ju inte vem som har möjlighet att komma. Men jag lovar att det inte blir något träsktroll.
Han: Mmhmmm... ja.. men man vet ju aldrig.

Ringer han i morgon med så kort varsel så borde ju ett träsktroll åka eller?

Peace Dixi        ...Dynamit Harry.....Tycker du inte om mig längre?... "snyft"...  

4 kommentarer:

  1. Saknar er redan =) //R

    SvaraRadera
  2. DajnamajtHärry2 juli 2011 kl. 22:36

    Klart ja gör Dixie :) Vart väldigt fullt upp på senaste bara tyvärr. Skicka det läskigaste du kan hitta till svensexan tycker jag, inte mer än rätt ;) / /D H

    SvaraRadera
  3. De finns väl inga ruggugglor hos er eller ?

    SvaraRadera
  4. DajnamajtHärry5 juli 2011 kl. 01:32

    Självklart inte Willy, vi ger uppdraget åt någon annan klubb :D //DH

    SvaraRadera